الساناالسانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

السانا**نفس مامانی :)

لالایی های السانا جونم

1392/9/16 3:26
نویسنده : maman joon
1,689 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

لالایی تابستانه

 

 totalgifs.com moreheads gif gif 109.gif

لالا لالا گل پونه

 

بابات رفته نگیر بونه

 

لالا لالا گلم باشی

 

همیشه در برم باشی

 

لالا لالا گل آلو

 

درخت سیب و زردآلو

 

لالا لالا گلم لالا

 

بخواب ای بلبلم لالا

 

لالا لالا گلم باشی

 

بزرگ شی همدمم باشی

 

خداوندا تو ستاری

 

همه خوابن تو بیداری

 

به حق خواب و بیداری

 

عزیزم رو نگه داری

 

 لالا  لولو  برو  بیرون

 

ازاین خونه ازاین ایوون

 

که این گلبرگ زیبا  رو

 

نمیدم دست این واون

لالاییهای بهاره

 

 

لالا لالا تو  بارونی

 

گل سرخ بهارونی

 

خدا  با  لطف  اورده

 

تورودر سرنوشت من

 

لالالالاتوخورشیدی

 

تو نور گرم  امیدی

 

توی شهر دل مامان

 

توهم از صبح تابیدی

 

ماهی لالا  صدف  لالا

 

پریهاصف به صف لالا

 

گل رنگین کمون لالا

 

عروس اسمون لالا

 

ستاره  توی  گهواره

 

تموم کهکشون لالا

 

دوتا مهتاب لالا لالا

 

یکی پایین یکی بالا

 

یکی رودست شب خوابه

 

یکی رو دست من  لالا

 

لالایی  صورتت  ماهه

 

که نورش توی درگاهه

 

لالا لالا  گل  لادن

 

لالا کن درکنار من

 

 

 

 

 لالاییهای پاییزه

 

 totalgifs.com moreheads gif gif 88.gif

 

لالالا فصل پاییزه

 

کمی دنیاغم انگیزه

 

ببین برگ درختا رو

 

چطوری باد میریزه

 

لالا لالا گل پونه

 

یکی اومددرخونه

 

نترسی نازنین من

 

صدای پای بارونه

 

لالا  لالا  گل  مریم

 

داره بارون میاد نم نم

 

لالا  لالا  گل  پنبه

 

گل سیب وگل انبه

 

گل هر روزه ی مادر

 

گل جمعه گل شنبه

 

لالا لالا گل  زیبا

 

گل مادرگل بابا

 

لالا  لالا گل  شیری

 

یه روزازپیش من میری

 

جوون میشی قوی میشی

 

سراغ  از  من نمی گیری

 

لالا  لالا گل  سوری 

 

نکن ازمادرت دوری

 

لالا لالا بمون با من

 

گل زیبای شیپوری

 

لالا  لالا  گل  بیشه

 

غمت سنگ ودلم شیشه

 

که داره ریشه مهرت

 

در اعماق دلم ریشه

 

 

 

 

 

 

لالاییهای زمستانه

 totalgifs.com moreheads gif gif 71.jpg

 

 

گل نرگس لالا لالا

 

زمستون اومده حالا

 

صدای پای برف اومد

 

صدای صحبت سرما

 

بازم برف سپید اومد

 

به مهمونی بیداومد

 

لالا  لالا  بخواب  دیره

 

زمستون هم یه روزمیره

 

یه روز گرمه یه روز سرده

 

یه روز شادی یه روز درده

 

لالا لالا فقط عمره

 

که هرگزبرنمیگرده

 

لالا گلبرگ این خونه

 

نه بی تابه نه گریونه

 

باید لالا کنه کم کم

 

خودش هم خوب میدونه

 

گلم قنده گلم نازه

 

گلم شیرین ومحبوبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
17 تیر 92 14:42
سلام سلام منم به جمع نی نی های شکمو پیوستم اگه مایلید به من رای بدین ..... کد عکسمو به شماره 236 به شماره 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم ..... از طرف نی نی درسای شکمو
د
17 مرداد 92 19:07