الساناالسانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

السانا**نفس مامانی :)

روز پر مهمونو ژله ای

1392/10/30 1:08
نویسنده : maman joon
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز کلی مهمون داشتیم.طبق معمول خونه مامانم بودیم.

خاله معصومه اینا خاله هاجراینا دایی عرب اینا دایی علی اینا حتی

دوست خاله هم بود.من و انیس جون دختر خاله السانا  کلی ژله درست

کردیم.ژله سورپرایز یا همون عشق.ژله تخم مرغی.ژله نیمرو.ژله تزریقی

همه خوششون اومده بود هم خوشمزه شده بودن هم اینکه واسه

اولین بار واقعا عالی درست کرده بودم   نه انگار منم مثل دخترم استعداد

دارما.هههههههههههههههههههههههه.

 

این یه عکس ناز از راست به چپ

السانا/سهیل/حسین

البته من  بهشون میگم گروه سرود

 جالب اینه که هر کدومم یه حیوون دستشون دارن.

 

لطفا ادامه رو ببینید.

 

  

 

این ژله تزریقی هم کار دو نفره ی مهدی و انیس  بچه های خاله معصومه

بود که طفلی ژله از بس بهش فشار اوردن جر خورده.

 

 

 

اینم تلاش این دو نفر از زاویه ی دیگر

 

 

این ژله تزریقی گلدار منه که نمیدونم گل چیه اما اولین تجربس دیگه.

 

 

اینم ژله سورپرایز یا عشق.که با تمام وجودم تقدیم به همسرودخترم.

 

 

این عکس کامل ژله نیمروست که عکس برش خوردشو ننداختم 

اینو با ژله پرتقالو الوئه ورا وبستنی وانیلی درست کردم  

 

 

 

 

 

این ژله ی تخم مرغ ابپزه  که چون تخما کوچیک بودن از دو رنگ استفاده

کردم هر جه تعدادرنگ زیاد باشه اونقدر جالبتره.

 

 

الی جونم باشون بازی میکرد به جای توپ.اینم برش خوردشه.

 

 

عسل مامان امروز کلی بازی گوشی کرد ببینید

جطور ولو شده انگار داره قورباغه ای شنا میکنه.

 

 

 نا گفته نماند تو همه ژله ها انیس جون بهم کمک کرد میسی گلم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

♥مامان دینا♥
25 دی 92 6:54
عشقمی السانا جووووووووووووووون
maman joon
پاسخ
میسی خاله جون
مامان آذین
28 دی 92 8:55
به این مامان هنرمند "ما که دهنمون آب افتاد.نوش جونتون
maman joon
پاسخ
فدات گلم من در خدمتم
مژده
30 دی 92 15:52
خیلی خشکل بودن
maman joon
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 12:27
سلام عزیز کجایی کم پیدا؟......... الی جونم چطوره ؟ از روی ماهش ببوسی
عســــــل❤❤خاله ی طراح قالب
29 بهمن 92 17:59
سلام عزیزم قالبتو برات از اول درست کردم دیگه مشکل نداره ایمیلتو برام بفرست تا کد جدید قالبتو ببرات ایمیل کنم امدوارم خوشت بیاد
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
3 اسفند 92 20:29
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه برترين قالب ها و تقويم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم
ترنم
4 اسفند 92 14:24
سلام سارا جون. چه کوچولوی نازی داری عسیسم. ماشالله. دهنم با این ژله هایی که درست کردی اب افتاد. به خونه ی ما هم سر بزنی خوشحال میشم.
مهتاب مامان آذین
27 اسفند 92 15:53
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا میخواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی
maman joon
پاسخ
سلام گلم ممنون منم همین ارزو رو واستون دارم
مهتاب مامان آذین
27 فروردین 93 15:24
سلام عزیز!چه خبرا کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ السانا جونی چطوره ؟ زودتر بیا دیگه
مهتاب مامان آذین
2 اردیبهشت 93 9:19
کجایی عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامامری
20 اردیبهشت 93 15:00
سلام دوست جونی.ما نگران شدیم پس کجایی چرا خبری نیس ازتون.