الساناالسانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

السانا**نفس مامانی :)

عکسهای جامونده

1393/6/29 3:43
نویسنده : maman joon
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

                          نانازم بعد حمومم  ملوس میشه .                                                                                                                                                                                            

 

 

 

دیو شاخ دار دارم  مامان ازش میترسی

هزار ماشاالله همشونو عین بلبل میخونه فقط بلبل من شیرین

زبونه به عقاب میگه بقاب.

عاشق مار درست کردنتم ما رو کشتی با این

مارات همش مار درست میکنی نفسم.

با منی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیگرم اونقدر این لباسو دوس داری هر روزصبح میپوشی شبا با گریه

از تنت درمیارم میشورم که صبح بازم بپوشی از زیر طور داره وقتی 

میپوشی میگی من عروس دومادما به من دست نزنییا مامان

این عکس از تولیدات بابایی هست که دخملکم تبلیغش میکنه

 

همسایه روبروییمون داشتن ساختمون درست میکردن الی هم جیغ میکشید میگفت ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گوشم رفت  داااااااااااا

 

دیگه دارم عفبانی (عصبانی )میشم مامانا بیبین قیافمو.

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آذین
26 مهر 93 15:05
سلام الی جونی من " خوبی خاله دلم واست تنگ شده بود خیلی بلا شدی اااااااااا
رادوین
8 آبان 93 11:53
وای چقدر بزرگ و خانوم شده السانا جون، بووووووووووووووووووووس