الساناالسانا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

السانا**نفس مامانی :)

تب شدید

1392/9/20 17:05
نویسنده : maman joon
863 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نفسمو چشم زدن  چند روزه مدام مریض میشه چشمک.

رفتیم دکتر معاینش کردن.

 

تب:71: وحالت تهوع:smilie_girl_155: وسرفه

 

 مدام بهش ضد حال میزنن 0350.gif

و بعد یه سرم و چند تا امپول و شربت واسش نوشت

 

از اونجایی که الی جونم بد رگ بود چند تا دکی:patoghu-com (90): :patoghu-com (90)::patoghu-com (90):بالای

 

 سرش هیچ کدوم نتونستن  رگ پیدا کنن طفلی

 

دخترمو از هر دو پا سوراخ سوراخ کردن بمیرم0249.gif

 

 اشکتو نبینم مامی کلی گریه زاری کردی:goldy6:

 

پاهات کبود شده بودن از بس با امپول رو پاهات ور رفته بودنmedz.gif

 

  اومدیم خونه  ازبس گریه کرده بودی:30:

تو بغلم لالا کردی  اروم گذاشتمت رو بالش  Pillow

  

     دیدم خیلی ناز لالا کردی ازت یه عکس گرفتم.

 

عصری دوباره تبت شدkran1k.gif٣٩ ترسیدم زبونم لال تشنج

 

 کنی با بابی زود بردیمت بیمارستان17.gif بازم واست سرم

 

نوشتن منم با هزار دلشوره که الان بازم دست و پای

 

 نانازم رو ابکش میکنن و من دیووووووووونه میشم.:22:

 

 خوشبختانه از یه دستت خون گر فتن واسه یه سری

 

 ازمایشات ودست دیگه با کلی تلاش سرم زدن بمیرم

 

 مامانی الهی اخه ٤ ساعت باید این سرم رو تحمل

 

 میکردی.هنوز یه ساعت گذشته بود که متوجه شدم

 

 دو تا از انگشتای نازت تا شده و مونده لای اتل و چسب

 

 اخ که چه حالی شدم:tantrumsmiley: اما مجبور بودی اون شرایتو

 

٣ ساعت هم تحمل کنی شمام واسه بهتر شدن گلم

 

دعا کنین1193378111-858.gif(الهی امین)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز
13 آذر 92 19:54
سلام خسته نباشید ااااااااا خدا بد نده انشاا.. که زود زود دخملی ناز و خوشملتون خوب بشه مواظبش باشید قند عسل رو
فرناز
13 آذر 92 20:01
راستی دوست گلم کامنت که داده بودید بدون آدرس بود از گوگل سرچ کردم که اومدم و پیداتون کردم خوشحالم از آشناییتون در ضمن اینم آدرس دنیای زیبایی و مد 2 هستش farnaz90.iran.sc دوست داشتین سر بزنین و در صورت تمایل هم لینک کنیم سعی میکنم آموزشی ها رو در این وب ثبت کنم
maman joon
پاسخ
وای حسابی شرمنده شدم عزیزم
مامان پارسا
14 آذر 92 15:24
سلام، ممنون از اینکه از وب پارسا دیدن کردید و نظر داید. دختر شما هم خیلی ناز و خوشگله خدا حفظش کنه، عزیزم بمیرم چقدر ازش رگ گرفتن، ان شاءالله که زودتر خوب بشه از صمیم قلب براش دعا می کنم، خدا به شما هم صبر بده تا بتونی از کوچولوت به خوبی پرستاری کنی. راستش وقتی این مطلبو خوندم و عکسها رو دیدم یاد پارسای خودم افتادم و خیلی باهاتون همدردی کردم، آخه اونم 2 بار کارش به بیمارستان و سرم کشیده و من به خدا رسیدم، یک بار 1 سالگی تب شدیدی کرد 39/5 درجه و بار دوم هم تقریباً بعد از تاسئعا و عاشورا بود یعنی 16 ماهگیش که آنفلوآنزای سختی گرفت و دوباره بیمارستان و سرم و گریه های من، واقعیتش را بخواهی من از پسرم بیشتر گریه کردم وقتی زیر سرم بود آخه دیدن اشکهاش و التماسش برام غیر قابل تحمل بود. خدا به همه مادرها صبر بده و فرشته های کوچولوشون رو همیشیه در پناه خودش سالم نگه داره آمین.
maman joon
پاسخ
ممنونم از همدردیتون